fredag 6 september 2013

Korta hår heta i höst!


Samma dag som jag bestämde mej för att skriva om höstmodet så slog "sommaren" till. 6 september och 23 grader varmt. I love it!
Jag vet att de flesta utav oss är i alla fall sugna på nyheter nu.

Jag har under de senaste 15 åren varit korthårig. Nu när jag för första gången har ett långt hår så är det givetvis kort hår som gäller.. Det är jag i ettnötskal, älskar att gå mot strömmen.. ;-)
Den stora bomben kom när Beyonce lät lockarna falla.  
Hon var ju inte först. En rad långhåriga snyggingar som Charlize Theron, Anne Hathaway, Michelle Williams och Miley Cyrus mfl var före.




Alla klär inte i ett kort hår. Då menar jag inte utseendemässigt utan att din personliga stil måste passa in. MEN jag säger - friskt vågat - hälften vunnit! Man vet inte förrän man har prövat det. 
En som är betydligt snyggare i kort hår är  ( enligt min uppfattning ) Halle Barry. 


Även killar går från långt till kort. En som har gjort det är Jorge från Snabba cash :) Har du inte sett filmen Livet delux så gör det!!! Fantastisk film där allt är imponerande. Ljus, ljud, bild och story. 

 Det har varit väldigt mycket rakat på sidorna för killarna väldigt länge nu. Det är fortfarande korta sidor men mer klätt.

Med det här vill jag avsluta med att säga: Du och din personliga stil bestämmer vad som passar dej!
Ha en underbar fredag!!
   Kram Linda 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar