onsdag 15 januari 2014

Insamling till barnen i Mexico City!


Hej mina vänner!

Jag hoppas att ni har haft en mysig jul och ett färgsprakande nyår :)

 

Förra året vid den här tiden höll jag på med en insamling till barnen i Mexico City. Resultatet var fantastiskt!! Tack vare er så fick jag in säckvis med kläder/skor/pennor och block mm. Det kan ni läsa om i tidigare inlägg på bloggen.

Även i år har jag fått möjlighet att förlänga min semester med en v i Mexico City. Jag kommer att åka tillbaka till barnhemmen jag besökte och även träffa Marie Juliette som är fotograf men som också jobbar med välgörenhet.

I år tänker jag inhandla nödvändigheterna på plats. Jag har därför satt upp ett konto som går till barnen i Mexico. När du sitter framför datorn i januari och skall betala dina räkningar ( och vi vet av erfarenhet att det är extra många den här månaden.. ) SNÄLLA skänk en liten slant till barnen i Mexico. Allt är välkommet,  för många bäckar små... Sprid gärna ordet vidare.

Kontonumret är: 5699 - 3364107banken är SE- banken. De fyra första siffrorna är clearingsnummer. S

 

Nu på fredag den 17 januari bjuds det på tårta och bubbel. Jag firar 3 år! Tack för att ni har gjort det möjligt. Kärlek till er! Det är bara till att komma upp.

Kram Linda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar