lördag 25 januari 2014

Ålderstecken..?

   Jag har älskat att resa så länge jag kan minnas. Det har backpackats till många utav världens hörn. Jag har alltid rest lätt. Aldrig ett klädesplagg för mycket och heller inte för lite. Så döm av min förvåning när vågen på Landvetter visade 26kg! Va?!! Hur gick det till? Har jag förlorat min förmåga att packa lätt och rätt? 
Kan det vara så att man inte vill chansa nu? Äsch, jag slänger ner en kavaj till... Och dem byxorna och skor - får inte glömma alla skor!
Att packa för mycket kanske är normalt. Alla stora celebriteter brukar ju checka in 4-5 väskor om de skall vara borta i en månad.
Längtar tills jag kommer in i semesterlunken och skiter i vad det står på vågen. Det är ju trots allt innehållet som räknas.. ;-)

Min musa Kate Moss fyllde 40 år den 16/1. Det gör jag i morgon.. Jag och Kate. Det känns bra.
Kram från 39 åringen 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar